Reklamace a vrácení zboží

Garantujeme maximální spokojenost. V případě, že zboží nesplňuje vaše očekávání, jednoduše nám ho zašlete nazpět.

Pokud máte podezření, že se zboží během přepravy poškodilo, zašlete nám neprodleně do 24 hodin od doručení na e-mail reklamace@sakipaki.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. Zařídíme obratem nápravu. 

 

Postup pro uplatnění reklamace

Nesplnil úlovek vaše očekávání? Nebo chcete vrátit jen část zásilky? Nezoufejte, zboží nám můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo objednávky).

 

Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

 

Sakipaki - reklamační odd.

Počernická 699/62A

Praha 10, Malešice, 109 00

Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky, budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám.

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, vrátíme vám zaplacenou částku na váš účet.

 

V případě poškozeného zboží prosíme o následující:

  • číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží
  • důvod reklamace (popis závady zboží atd.)
  • fotografie poškozeného zboží i balíku, ve kterém výrobek dorazil

 

V případě že zboží nefunguje prosíme o následující:

  • číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží
  • důvod reklamace (popis závady zboží atd.)
  • kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

 

Sakipaki - reklamační odd.

Počernická 699/62A

Praha 10, 109 00, Malešice

 

Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky, budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám.

K reklamaci nám také napište, jaké řešení je pro vás nejlepší. Máte na výběr ze dvou možností:

  • vrácení peněz (v takovém případě připojte i číslo svého bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku)
  • výměna zboží (ne vždy dokážeme výměnu zboží zajistit, ale uděláme vše pro to, abychom s pomocí dodavatelů dokázali získat přesně váš kousek, tentokrát ale ve 100% stavu)

Vyrozumění o reklamaci vám dámě vědět co nejdříve, nejpozději však do 2 pracovních dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo e-mailem.

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

 

Práva z vadného plnění

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Záruční podmínky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší.  V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

 

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na reklamace@sakipaki.cz ). Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.